• img
  • img
  •  img
Wersje językowe
Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

<div id="google_translate_element"></div> <script>function googleTranslateElementInit() { new google.translate.TranslateElement({ pageLanguage: ' en ' }, 'google_translate_element');}</script> <script src="//translate.google.com/translate_a/element.js?cb=googleTranslateElementInit"></script>

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Firma Handlowo Usługowa Carfrance24 Andrzej Żur
Jesionowa 13

43-300 Bielsko-Biała

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Firma Handlowo Usługowa Carfrance24 Andrzej Żur
Jesionowa 13

43-300 Bielsko-Biała

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl